Κυριακή, 27 Νοεμβρίου 2011

Γιατί χαίρεται ο Ζούλας;

"Συγχωρέστε με, αλλά χαίρομαι πολύ που κάποιοι κλάδοι καταρρέουν από την κρίση." έγραψε ο Κ Ζούλας στο Twitter και παραθέτει ένα άρθρο (σημείωμα το λέει) που έγραψε για την Καθημερινή.
Εκεί εξηγεί πως χαίρεται για την κατάρρευση δύο κλάδων.
Ο ένας είναι αυτός των γάμων γύρω από τους οποίους έχει στηθεί μια ολόκληρη βιομηχανία που τώρα είναι σε κρίση και ο άλλος είναι τα ιδιωτικά μαιευτήρια.
Ο κύριος Ζούλας αναφέρει μεταξύ άλλων πως "Αν μπορούσε να γίνει μια έρευνα για το πόσα χρήματα κατασπαταλήθηκαν σε ξενοδοχεία, χωράφια που μετεβλήθησαν σε «κτήματα εκδηλώσεων», στις επιχειρήσεις catering και σε όλα τα συμπαρομαρτούντα -πανάκριβα νυφικά, διακοσμήσεις, μήνες μέλιτος στο... Ντουμπάι κ.λπ.- θα μας χάριζε σίγουρα, ως λαό, το Γκίνες ματαιοδοξίας"
"Ο έτερος κλάδος που επίσης ακούω με χαρά ότι καταρρέει είναι η «βιομηχανία» του παιδιού. Τα πολυτελή ξενοδοχεία-μαιευτήρια που επιλέγαμε για να φέρουμε στον κόσμο τα παιδιά μας. Θεωρούσαμε αυτονόητο ένας φυσιολογικός τοκετός να τιμάται μέχρι και 10.000 ευρώ (!), παραβλέποντας ότι αυτό θεωρείται εξωφρενικό σε όλο τον πολιτισμένο κόσμο, αλλά και ότι εμείς οι ίδιοι γεννηθήκαμε -και δεν πάθαμε τίποτα- στα δημόσια μαιευτήρια." γράφει ο κύριος Ζούλας επίσης.

Μου έκαναν εντύπωση τόσο η βεβαιότητα όσο και η χαρά του κυρίου Ζούλα για όλα αυτά και τον ρώτησα που έχει βρει τα στοιχεία που στηρίζουν το συγκεκριμένο άρθρο.
Δεν έλαβα καμία απάντηση.
Υποθέτω πως όταν κάποιος γράφει ένα τέτοιο άρθρο θα πρέπει να έχει κάποια παραπάνω στοιχεία ώστε να το στηρίξει όμως υποπτεύομαι πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι.
Έτσι μπήκα στον πειρασμό να το ψάξω και να απαντήσω από εδώ, από το μικρό μου μπλόγκ με τους ελάχιστους αναγνώστες.
Κατ αρχήν στο θέμα του γάμου, μεταξύ άλλων ο κύριος Ζούλας αναφέρει στο κόστος και τον μήνα του μέλιτος, και προφανώς χαίρεται που έχουν μειωθεί τέτοια "έξοδα" που συμβάλλουν στο Γκίνες ματαιοδοξίας που θα έπρεπε να πάρει ο λαός μας.
Εκεί δεν μπήκα στον κόπο να το ψάξω πολύ, αναρωτιέμαι απλά ποιός είναι αυτός ο λαός που οι νιόπαντροι δεν κάνουν ένα ταξίδι για να γιορτάσουν;
Δεν είμαι καλός στα κουτσομπολίστικα αλλά κάτι έπιασε το μάτι μου για τον κύριο Ζούλα πως έχει παντρευτεί αλλά χώρισε, μπορεί να κάνω και λάθος.
Απορώ, τότε δεν πήγε μήνα του μέλιτος;
Αν η πληροφορία είναι λάθος, όταν παντρευτεί κάποτε με το καλό, ή αν ξαναπαντρευτεί τέλος πάντων στη σύζυγό του θα πει πως ο μήνας του μέλιτος είναι ματαιοδοξία;
Ή μήπως τον πειράζει το ακριβό Ντουμπάι;
Έχει συγκρίνει τιμές μεταξύ Ντουμπάι και Σαντορίνης ας πούμε, ή Μυκόνου, ή Παρισιού ή όπου τέλος πάντων θέλει;
Η μήπως θα πρέπει να επιστρέψουμε να πηγαίνουμε μήνα του μέλιτος στα καμένα βούρλα όπως πηγαίνανε κάποτε οι γονείς και οι παππούδες μας;
Είναι αυτό κάτι για το οποίο πραγματικά μπορεί κάποιος να χαίρεται;
Όσο για την δεξίωση του γάμου και τα διάφορα κτήματα μπορεί όντως κάποια από αυτά να χρεώνουν υπερβολικά αλλά εκτός και αν έχεις κάποιο σπίτι με πολλά τετραγωνικά σαλόνι, ή το δικό σου κτήμα που θα πρέπει να κάνεις την δεξίωση του γάμου σου;
Στην γκαρσονιέρα σου;
Η μήπως δεν θα πρέπει να κάνεις δεξίωση γάμου;
Μήπως κάποιος να θυμίσει στον κύριο Ζούλα πως πολλές φορές τα δώρα που φέρνουν οι καλλεσμένοι σε έναν γάμο είναι ένα σημαντικό βοήθημα για το νέο ζευγάρι.
Δεν θα πρέπει να τους προσφέρουν μια δεξίωση έστω για το ευχαριστώ;
Αλλά αφού ο κύριος Ζούλας, ως σοβαρός δημοσιογράφος προφανώς έψαξε πριν φτάσει στα συμπεράσματα που γράφει, μήπως μπορεί να μας πει που στον κόσμο οι νεόνυμφοι δεν κάνουν κάποια δεξίωση για τους καλεσμένους του γάμου τους;
Εκείνος δεν έκανε ή δεν θα κάνει;
Θα παντρευτεί, θα φιλήσει σταυρωτά τους φίλους του και μετά θα κινήσει για μήνα του μέλιτος στο χωριό για να επιβεβαιώσει πως αυτός δεν είναι "ματαιόδοξος" όπως ο υπόλοιπος λαός;
Και τελικά αλήθεια, μήπως μπορεί να μας πει ο έγκριτος κύριος Ζούλας πόση είναι αυτή η μείωση στις δεξιώσεις;
Ακόμα μήπως μπορεί να μας πει πόσο είναι το κόστος του μέσου γάμου στην Ελλάδα;
Στις άλλες χώρες του "πολιτισμένου κόσμου" ποιό είναι το κόστος και πως συγκρίνεται με την Ελλάδα;
Σίγουρα θα ξέρει, ένας σοβαρός δημοσιογράφος δεν γράφει έτσι αυθαίρετα συμπεράσματα.
Όμως ένα σημαντικό στοιχείο παρά την ενδελεχή έρευνά του ο κύριος Ζούλας το ξέχασε από το σημείωμά του.
Το στοιχείο αυτό είναι πως η μείωση αυτή στις δεξιώσεις οφείλεται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό στην μείωση των γάμων. Όχι των θρησκευτικών μόνο (αν και η αναλογία υπέρ των πολιτικών έχει αυξηθεί προφανώς), των γάμων τελεία.
Οι νέοι άνθρωποι καθυστερούν την απόφαση να παντρευτούν λόγω της τεράστιας κρίσης.
Πως να παντρευτούν άνθρωποι άνεργοι ή υποαπασχολούμενοι που μένουν με τους γονείς τους μπας και γλυτώσουν κάποια έξοδα άλλωστε;
Είναι αυτός πράγματι λόγος να χαίρεται κάποιος;
Αλήθεια, μήπως μπορεί να μας πει ο σοβαρός αυτός δημοσιογράφος από την έρευνα που έκανε πριν δημοσιεύσει το άρθρο του στην έγκριτη Καθημερινή πόσοι γάμοι έγιναν το 2008 ας πούμε και πόσοι το 2010 ή το 2011 μέχρι τώρα;
Αλλά ας πάμε και στο θέμα των γεννήσεων.
Ναι πράγματι τα ιδιωτικά μαιευτήρια είναι σε κρίση αν και όχι τόσο μεγάλη ώστε να χαίρεται ο κύριος Ζούλας. Θα ξεπεράσω επίσης το γεγονός πως και αυτά σαν επιχειρήσεις έχουν κάποιους εργαζόμενους οι οποίοι κινδυνεύουν να βρεθούν στον δρόμο.
Όμως είναι αλήθεια λόγω κόστους ή μήπως υπάρχει κάποιος άλλος λόγος που συμβάλλει πραγματικά σε αυτή την κατάρρευση;
Πόση δηλαδή είναι πραγματικά η μείωση στην πελατεία των ιδιωτικών μαιευτηρίων;
Οι 10.000 που αναφέρει είναι μια μέση τιμή και τι περιλαμβάνει;
Το κόστος του τοκετού πόσο είναι σε άλλες χώρες του πολιτισμένου κόσμου που λέει ο κύριος Ζούλας;
Στην Αγγλία ας πούμε πόσο νομίζει είναι αυτό το κόστος για κάποιον ανασφάλιστο;
Στην Αμερική;
Ξέρει πόσους ανασφάλιστους έχει η Ελλάδα ειδικά τελευταία με την μαύρη εργασία και την μακροχρόνια ανεργία;
Ξέρει την κατάσταση των δημόσιων μαιευτηρίων ειδικά στην επαρχία;
Το ποσοστό των καισαρικών τομών πόσο έχει μειωθεί από το 2009 που μας χτύπησε η κρίση και μετά;
Σίγουρα ο έγκριτος κύριος Ζούλας δεν θα δυσκολευτεί να απαντήσει σε όλα αυτά τα επιχειρήματα αλλά και εδώ όμως αναγκάζομαι να σημειώσω άλλο ένα στοιχείο που ο κύριος Ζούλας παράβλεψε στην έρευνά του.
Αυτό είναι φυσικά η μείωση των γεννήσεων σε μια χώρα με πολύ σοβαρό δημογραφικό πρόβλημα.
Η μείωση των γεννήσεων γενικά! Όχι των καισαρικών, ούτε των γεννήσεων σε ιδιωτικά μαιευτήρια, η μείωση των γεννήσεων στην χώρα, τελεία.
Μέχρι πρόσφατα οι γεννήσεις ανά ζευγάρι είχαν πέσει κάτω του 2, με άλλα λόγια ο πληθυσμός μειώνεται και γερνάει με μεγάλους ρυθμούς.

Μήπως ο κύριος Ζούλας μπορεί ως έγκριτος δημοσιογράφος να μας πει το 2010-2011 που βρίσκεται αυτό το ποσοστό; Μήπως μπορεί επίσης ως σοβαρός δημοσιογράφος να μας πει από τα στοιχεία που σίγουρα θα μάζεψε πριν γράψει το άρθρο αυτό πόσο είναι αυτό το ποσοστό πραγματικά, αν αφαιρέσεις τις γεννήσεις των αλλοδαπών;
Είναι πραγματικά λόγος να χαίρεται κανείς αυτός;
Μήπως ο σοβαρός αυτός δημοσιογράφος χαίρεται και για το κόψιμο του επιδόματος τοκετού;
Σίγουρα θα βοηθήσει και αυτό στην περαιτέρω μείωση των γεννήσεων, και κατ επέκταση στην κατάρρευση της βιομηχανίας του μωρού που τόσο τον ενοχλούσε.
Εγώ λοιπόν θα χαιρόμουνα περισσότερο αν οι Έλληνες έπαυαν να πληρώνουν μέσω του λογαριασμού του ηλεκτρικού την ΕΡΤ, αλλά αυτή είναι μια άλλη κουβέντα έτσι;
Αν και θα ήθελα από καιρό να πιάσω το θέμα της δημόσιας τηλεόρασης και των κρατικοδίαιτων δημοσιογράφων δεν το έχω κάνει γιατί δεν έχω βρει τον χρόνο να συλλέξω κάποια στοιχεία για το θέμα αν και θα ήταν εύκολο με το κλίμα που επικρατεί τον τελευταίο καιρό τόσο για τους δημοσιογράφους της όσο και για την δημόσια ραδιοτηλεόραση.
Και δεν είμαι καν δημοσιογράφος, ένας ψωνισμένος είμαι που απλά γουστάρει να γράφει τη γνώμη του σε αυτό εδώ το μπλογκ αλλά προσπαθεί όσο μπορεί να μπορεί να τεκμηριώσει την άποψή του.
Οι δημοσιογράφοι θέλουν να λένε πως κάνουν λειτούργημα, η 4η εξουσία, η ενημέρωση και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης μέσω αυτής.
Στο απολύτως τελευταίο μόνο φαίνεται να τα πάνε σχετικά καλά, στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης τελεία.
Μια διαμόρφωση χωρίς ενημέρωση, στο πόδι, κομπλεξική κατευθυνόμενη και ανεύθυνη.

Υγ1. Και κάτι άλλο. Το twitter είναι σίγουρα ένα καλό μέσο για να προωθεί κανείς το έργο του στην προκειμένη περίπτωση το συγκεκριμένο άρθρο. Όμως όπως και τα άλλα social media είναι αμφίδρομο το άτιμο. Δεν αρκεί να πετάς την άποψή σου, όταν κάποιος σου θέτει ένα ερώτημα καλό είναι να απαντάς. Εκτός και αν απαξιείς, οπότε καλό και δίκαιο είναι να ενημερώσεις τους followers σου για να ξέρουν οι άνθρωποι με τι έχουν να κάνουν.

Υγ2. Ψάχνοντας για στατιστικά (δεύτερος προφανώς αφού σίγουρα ο κύριος Ζούλας τα έχει ήδη στην διάθεσή του αλλά αρνήθηκε να βοηθήσει) έπεσα πάνω στην σκληρή Ελληνική πραγματικότητα άλλη μια φορά. Η σελίδα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής δεν ανοίγει...

Όπως όλες οι αναρτήσεις σε αυτό το μπλογκ, έτσι και αυτή θα ανανεώνεται συνεχώς με συνδέσεις (links). Προβληματίστηκα ότι ίσως δεν έπρεπε να το κάνω αφού οι συνδέσεις αυτές αναγκαστικά θα ανεβαίνουν μετά την απάντηση του κου Ζούλα και ίσως θα εκληφθούν ως κατόπιν εορτής και εκ του ασφαλούς απάντηση. Όμως θεωρώ σημαντικό να υπάρχουν συνδέσεις που να βοηθούν τον οποιονδήποτε έρχεται μέχρι εδώ να διαμορφώσει μια πιο ολοκληρωμένη άποψη και δεν θα πρέπει να εκληφθεί αυτή η πρακτική ως οτιδήποτε διαφορετικό.
'Αλλωστε όπως είπα σε πάρα πολλές αναρτήσεις προσθέτω κατά καιρούς σχετικές συνδέσεις και δεν νομίζω πως πρέπει να στματήσω τώρα.
Επιπλέον ένα από τα links αυτά παραπέμπει στην απάντηση του κου Ζούλα ώστε να την κάνει πιο εμφανή.

Ενημέρωση 30/9/2014: 3 χρόνια μετά την "χαρά" του Κωνσταντίνου Ζούλα ήρθαν και τα (επίσημα) μαντάτα. Μέσα σε 3 χρόνια (περίπου δηλαδή από τότε που ο Ζούλας "χαιρότανε"), ο πληθυσμός της χώρας έχει μειωθεί κατά 38.000 με τους θανάτους να είναι περισσότεροι από τις γεννήσεις για άλλη μία χρονιά. Όταν ο Ζούλας είχε γράψει αυτό το γονατογράφημα με στοιχεία τύπου "ένας φίλος μου μου είπε", χαιρόταν χωρίς να καταλαβαίνει το γιατί χαιρόταν. Τώρα ίσως και να έχει καταλάβει. Το αν θα σταματήσει να "χαίρεται" είναι άλλο θέμα. Οι "Ζούλες" αυτής της χώρας όταν "πρέπει" να βρουν χαρωπά θέματα, θα τα βρούνε. Και αν δεν υπάρχουν θα τα κατασκευάσουν. Δουλειά τους είναι.

Διάβασε επίσης:
Η απάντηση του κου Ζούλα
Έως 1000 ευρώ το «φακελάκι» του τοκετού στο ΕΣΥ
Ούτε ένα ευρώ για επίδομα τοκετού στις ασφαλισμένες!
Τα ασφαλιστικά ταµεία προωθούν τις καισαρικές
Αλαλούμ στους τοκετούς από «αμέλεια» Λοβέρδου
Θα υποχωρήσουν κατά …72% οι μισθοί στην ΕΡΤ
Δημόσια νοσοκομεία αρνήθηκαν να περιθάλψουν ετοιμόγεννες, επειδή δεν είχαν να πληρώσουν!
Διευθύντρια δημόσιας Μαιευτικής Κλινικής ζήτησε 1300 ευρώ για να κάνει καισαρική (Βλέπεις τελικά έχει φτάσει μαζί με το φακελάκι ο τοκετός σε δημόσιο νοσοκομείο να είναι κοντά ή και πάνω από τις 3.000... και ας μην πέσουμε πάλι από τα σύννεφα, τόση είναι η "ταρίφα" εδώ και χρόνια!)
Περικοπές και στους... τοκετούς λόγω κρίσης Θέλω να φωνάξω... I TOLD YOU SO!!!
Ελλάδα: “Η γέννα δεν είναι εμπόρευμα!”
Ολική αναδιάρθρωση του Εθνικού Συστήματος Υγείας προτείνει η Επιτροπή Σοφών
Νοσοκομειακοί Γιατροί: Το ΕΣΥ κατέρρευσε
Η λιτότητα σκοτώνει ασθενείς
Ανασφάλιστος και χωρίς παροχές υγείας ένας στους πέντε Έλληνες 
Κατεδάφιση του ΕΣΥ όχι απλά κατάρρευση (δες μετά το 2m 30s)
Greece on the breadline: newborn testing under threat
Παιδιά, τα πρώτα θύματα της κρίσης Θα μειωθεί κατά δύο ως τρία χρόνια το προσδόκιμο ζωής ολόκληρου του πληθυσμού
Μείωση των γεννήσεων 2,7% το 2010
Επιδημία καισαρικών τομών και πολύδυμων κυήσεων στην Ελλάδα 
Επιδόματα τοκετού μόνο για γέννες στο…σπίτι! Τι αναφέρει ο νέος κανονισμός ΕΟΠΥΥ
Πρώτη η Ελλάδα στις καισαρικές- Η Διεθνής Κοινότητα μας κρούει τον κώδωνα του κινδύνου

2 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Γερογκρινιάρη.
    Κατ εξαίρεση αποφάσισα να σας απαντήσω, καθώς είναι πάγια αρχή μου να μην απαντώ σε ανώνυμο σχολιασμό κειμένων μου. Πολύ περισσότερο, όταν είναι αντικειμενικά πολύ δύσκολο να πείσω κάποιον ότι η δουλειά μου δεν είναι "κομπλεξική κατευθυνόμενη και ανεύθυνη" -άραγε με τι στοιχεία μού αποδίδετε μια τόσο προσωπική και βαρύτατη μομφή;
    Αλλά μπήκα στον πειρασμό λόγω της στρέβλωσης όσων έγραψα -θέλω να πιστεύω όχι εσκεμμένης- η οποία μάλιστα προκάλεσε και μια σειρά άλλων σχολίων σε βάρος μου, καθώς από τα γραφόμενά σας προκύπτει εσκεμμένη άρνησή μου να σας απαντήσω, όταν πρώτος εγώ σας εξήγησα ότι το Σ/Κ μπαίνω ελάχιστα στο δίκτυο προτιμώντας να παίζω με τη δίχρονη κόρη μου -συγχωρέστε με γι αυτό δεν θα απολογηθώ.
    Είναι προφανές ότι το σημείωμά μου δεν είναι αντικείμενο -και δεν θα μπορούσε να είναι- εκτεταμένης ερεύνης. Αλλωστε εξ αρχής αναφέρω ότι "μακάρι να μπορούσε να γίνει μια έρευνα για το πόσα χρήματα κατασπαταλήθηκαν στην ματαιοδοξία να παντρευόμαστε αλά Δυναστεία" καθώς τέτοια έρευνα δεν υπάρχει. Αφορμές, όμως, για να διατυπώσω τη διαπίστωσή μου ότι ο συγκεκριμένος κλάδος καταρρέει υπήρξαν πολλές και άλλωστε τις υπαινίσσομαι στο σημείωμά μου λέγοντας ότι οι εταιρείες διοργάνωσης εκδηλώσεων κλείνουν η μία πίσω από την άλλη.
    Ενδεικτικά σας αναφέρω, επίσης, ότι τους τελευταίους μήνες έκλεισαν 4 από τις μεγαλύτερες εταιρείες catering, μεταξύ των οποίων ο Πλατής και το Εκάλη κλαμπ (δηλαδή κατεξοχήν οι "επιχειρήσεις" που απευθύνονταν στα ακριβότερα βαλάντια), ότι οι αίθουσες των μεγάλων ξενοδοχείων διατίθενται στο 50% ή και στο 30% της αξίας που είχαν προ διετίας ή ακόμη και το γεγονός ότι οι "ειδήμονες" καλοπισμού των νυφών από 1000 ή και 1500 ευρώ που ζητούσαν για να βάψουν ή να χτενίσουν τις νύφες το κάνουν πια με απολύτως συμβατικές τιμές.
    Οσο δε για τα ιδιωτικά μαιευτήρια, άλλοι φίλοι σας έδωσαν ήδη σχετικές απαντήσεις, καθώς ξηλώνουν τους υψηλότερους ορόφους και τις σουίτες μετατρέποντας τα δωμάτια σε 2κλινα και 3κλινα και ρίχνοντας τις τιμές τους ακόμη και στο 30%, αποφεύγοντας πλέον να χρεώνουν κατά τρόπο απαράδεκτο ακόμη και τις τιμές της γάζας αναλόγως του δωματίου, δηλαδή του βαλαντίου που διέθετε ο καθένας.
    Θα προσέξατε ίσως ότι στο σημείωμά μου αναφέρομαι στο πρώτο πληθυντικό. Και το πράττω εσκεμμένα προκειμένου να μην εξαιρέσω τον εαυτό μου από τη νεοελληνική ματαιοδοξία που καταφέραμε συλλογικώς να μας παρασύρει τα τελευταία χρόνια ακόμη και στις τόσο προσωπικές μας στιγμές, όπως είναι ο γάμος μας και η γέννηση του παιδιού μας.
    Πουθενά δεν έγραψα ότι είμαι κατά των δεξιώσεων μετά από ένα γάμο ή και του μήνα του μέλιτος. Καυτηρίασα, όμως, και εμμένω σε αυτό την τάση μας τόσα χρόνια να ξοδεύουμε για μια βραδιά ακόμη και τους μισθούς ενός έτους προσκαλώντας συχνά δεκάδες ή και εκατοντάδες ανθρώπους που ουδέποτε θα ξανασυναντούσαμε, αντί να κάνουμε ένα απλό πάρτυ με τους φίλους μας. Οπως επίσης και το γεγονός ότι στη χώρα μας οι καισαρικές επεμβάσεις μετεβλήθησαν σταδιακά σε «φυσιολογικός τοκετός» με την ανοχή των αγωνιούντων γονιών και με την βαρύτατη ευθύνη δεκάδων "γυναικολόγων" οι οποίοι έφτασαν στο σημείο να προγραμματίζουν τις γέννες τις Παρασκευές και τις Δευτέρες για να μην τύχει και χάσουν το Σ/Κ τους. Εχω πληθώρα παραδείγματα, αν μου ζητάτε και γι αυτό στοιχεία...
    Τέλος αμειβόμενος με τη συλλογική μου σύμβαση εργασίας -ύστερα από 23 χρόνια που εργάζομαι ως δημοσιογράφος- θα αποφύγω να σας απαντήσω για τα περί κρατικοδίαιτου (παρεμπιπτόντως υπάρχει τρόπος να μην πληρώνετε το "χαράτσι" για την ΕΡΤ αν δεν το επιθυμείτε -στο δίκτυο θα βρείτε τον τρόπο).
    Υ.Γ. Πάντα αποκαλώ «σημειώματα» και όχι «άρθρα» τα κείμενα γνώμης που μου έχει κάνει την τιμή να μου επιτρέψει να γράφω στις στήλες της η "Καθημερινή". Μπορεί να είναι και λάθος μου, αλλά έχοντας συναίσθηση ποιοι έχουν αρθρογραφήσει στην ιστορική αυτή εφημερίδα, μου είναι πολύ δύσκολο να αποκαλέσω «άρθρο» ένα απλό «σημείωμά» μου...
    Κ.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ για το σχόλιο, δεν θα απαντήσω επί της ουσίας, προτιμώ να αφήσω τις απόψεις να διαβαστούν από άλλους και ας βγάλουν όποιο συμπέρασμα θέλουν.
    Θέλω όμως να απαντήσω στο προσωπικό.
    Η μομφή δεν προσωπική, άλλωστε δεν σας ξέρω ούτε έχω προσωπικά κάτι εναντίων σας.
    Η μομφή είναι απέναντι στο συγκεκριμένο άρθρο και σε εσάς όχι βέβαια προσωπικά αλλά ως συντάκτη του.
    Το περί σημειώματος δεν ήταν ειρωνεία αλλά έπρεπε να το αναφέρω για να είναι σωστή η αναφορά μου.
    Τα περί απάντησης στο twitter δεν θα τα ανέφερα αν δεν είχατε ο ίδιος προβάλλει το άρθρο μέσω του twitter και αν εν τω μεταξύ και πριν ανεβάσω εγώ το δικό μου δεν είχατε ήδη γράψει μερικά ακόμα που κατά τη γνώμη μου σημαίνει πως είχατε τον χρόνο να δείτε τις αναφορές στο όνομά σας και επομένως να απαντήσετε.
    Όπως και να είναι το μέσο αυτό προσφέρει αμεσότητα και ταχύτητα αλλά ταυτόχρονα απαιτεί και αμεσότητα και ταχύτητα.
    Τέλος όσο αφορά το "κρατικοδίαιτος" είπα πως θα ήθελα κάποτε να ασχοληθώ με το θέμα, μην έχοντας ακόμα βρει όμως τον χρόνο δεν πετροβολώ χωρίς στοιχεία.
    Είναι όμως ένα παράδειγμα πως μπορεί να λειτουργήσει ο κοινωνικός αυτοματισμός και η μνησικακία.
    Ας μην καταφεύγουμε σε αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή