Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Είμαι ρατσιστής αλλά...

Ναι, είμαι λίγο.
Αν υπάρχει τέτοιο πράγμα.
Μεγάλωσα σε μία κοινωνία όπου κάναμε πλάκα με κάθε τι διαφορετικό.
Με τον χοντρό, τον κοντό, τον μαύρο, τον πούστη, τον γύφτο, τον κουτσό, με όλους.
Να μην πω για τα σεξιστικά...
Και πολλά στερεότυπα.
Ο μαύρος πουλάει cd, ο γύφτος τα παιδιά του και πατάτες, ο Αλβανός είναι ληστής και η αδερφή κραγμένη.

Άλλωστε, αν έλεγες Ρομά στην γειτονιά μου δεν θα καταλάβαινε κανείς τι εννοείς.
Πες γύφτος να συνεννοηθείς.
Μουσουλμάνους δεν είχαμε κι αυτός είναι ο μόνος λόγος που δεν είχαμε κάτι να πούμε και γι αυτούς.
Κάτι θα βρίσκαμε όμως, στόχος δεν ήταν συγκεκριμένη "ομάδα" αλλά ο οποιοσδήποτε διέφερε από "εμάς".
Όποιος άνω των 30 μεγάλωσε στην ελληνική επαρχία και δεν έχει τέτοια βιώματα ας με πετροβολήσει.
Ανοίγεις όμως κανένα ρημαδοβιβλίο, διαβάζεις κανένα site του εξωτερικού, γνωρίζεις και κανέναν γύφτο ή αλβανό και το ξανασκέφτεσαι.
Βιώματα μιας ζωής δεν ξεπερνιούνται βέβαια και καμιά φορά σου ξεφεύγει πάλι κανένα στερεότυπο, προϊόντα της ανατροφής μας είμαστε όλοι.
Το παλεύω όμως.
Τα ζώα μόνο μένουν ίδια μια ζωή, ο άνθρωπος μαθαίνει, εξελίσσεται.
Μπορεί ακόμα να μου ξεφύγει κανένα "λαθρομετανάστης", κανένα "πούστης", κανένα "γύφτος", κανένα "επαναστάτες ΒΠ".

Έχω μάθει όμως πλέον πως οι όροι αυτοί δεν είναι αθώοι.


Ειδικά σήμερα.
Και ειδικά στην χώρα μου, την Ελλάδα.
Σήμερα που την χώρα αυτή κυβερνάει μία δράκα ακροδεξιών καθαρμάτων που δεν διστάζει να ποτίσει δηλητήριο τον κόσμο για να τον κάνει να ξεχάσει τα πραγματικά του προβλήματα και να κρατηθεί στην εξουσία.
Ένα σύστημα που παίζει το χαρτί του φασισμού αδιαφορώντας για τις συνέπειες.
Και κατάφερε να κάνει τον Κασιδιάρη και τον Μιχαλολιάκο παράγοντες της πολιτικής ζωής του τόπου.
Δεν έτυχε, πέτυχε.
Τώρα βέβαια προσπαθούν να τους περιορίσουν.
Όχι τον φασισμό, τον ρατσισμό, την μισαλλοδοξία, τον ρατσισμό, το κόμμα.
Αυτό ενόχλησε, με τα άλλα όχι μόνο δεν έχουν πρόβλημα αλλά τα υιοθετούνε πλήρως.
Άλλωστε, με κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο τον Βορίδη, υπουργό τον Άδωνι και στελέχη του κόμματος Πλεύρη, Κωτούλα, Σιδέρη και άλλα τέτοια αστέρια πως θα μπορούσαν να είναι διαφορετικοί;

Ο "λαθρομετανάστης", ο "πούστης" και ο "γύφτος" λοιπόν δεν είναι εχθροί μου.
Διαφορετικοί ναι, εχθροί σε καμία περίπτωση.
Ο διαφορετικός δεν είναι καν πρόβλημα.
Η γκετοποίηση και η εξαθλίωση είναι, αλλά και αυτή είναι μια μεγάλη κουβέντα που θα πρέπει να κάνουμε κάποτε χωρίς κραυγές.

Πρόβλημα η κατάστασή του, όχι ο ίδιος, πρόβλημα και ντροπή όλων μας όχι η διαφορετικότητά του αλλά η εξαθλίωσή του.

Σε αυτό θα επιμείνω, θα έπρεπε να το έχω κάνει πιο σαφές, δεν περίμενα τότε όμως πως κάτι τέτοιο θα προσπαθούσαν κάποιοι να το χρησιμοποιήσουν ως "επιχείρημα", και ας είναι οι ίδιοι που προωθούν τους χειρότερους φασίστες.
Αλλά και σαφέστερο να ήταν, πάλι οι γκεμπελίσκοι θα γκεμπέλιζαν.
Αυτό κάνουν.

Εχθροί μου είναι εκείνοι που συνειδητά οδηγούνε την κοινωνία στον ολοκληρωτισμό, εκείνοι που παίζουν το χαρτί της μισαλλοδοξίας και του φανατισμού για το προσωπικό τους όφελος.
Εκείνοι που είναι έτοιμοι να διαστρεβλώσουν κάθε άποψη και να ρίξουν λάσπη σε κάθε έναν που θα σταθεί απέναντί τους.

Και φίλοι μου, αν με θέλουν, είναι εκείνοι που δέχονται αυτή την λάσπη.

Είμαι λοιπόν ρατσιστής αλλά...
Αλλά όχι από επιλογή.
Αλλά δεν το θεωρώ πλεονέκτημα, τιμή μου και καμάρι μου ή ένδειξη πατριωτισμού ή μαγκιάς.
Είμαι ρατσιστής αλλά το παλεύω.

Δεν είναι το μοναδικό μου μειονέκτημα.
Έχω υπάρξει και αφελής.
Έχω καταπιεί αμάσητη την προπαγάνδα περί κουκουλοφόρων, επαναστατών των βορείων προαστίων και άλλα πολλά τέτοια.
Ειδικά την στιγμή που η οργή μου για τα γεγονότα της Μαρφίν με οδήγησαν να γράψω ένα άστοχο και αφελές κείμενο.
Και όχι μόνο αυτό.
Η κρίση με έκανε να το ψάξω καλύτερα.
Κι έμαθα αρκετά.
Και πλέον απορρίπτω πολλά στερεότυπα.

Ακόμα μαθαίνω κι ελπίζω να μην σταματήσω ποτέ να μαθαίνω και να διαμορφώνομαι.
Ένα πράγμα που έμαθα καλά όμως είναι από πόσο βρώμικους ακροδεξιούς συκοφάντες αποτελείται το περιβάλλον του Σαμαρά.
Με πρώτο τον αρχισυκοφάντη Γιώργο Μουρούτη, έναν από τους στενότερους συνεργάτες του πρωθυπουργού και διευθυντή του γραφείου τύπου του.
Όπως το λέω, αρχισυκοφάντη.
Ο Γιώργος Μουρούτης που έχει εξαπολύσει τάχα μου μηνύσεις και αγωγές στο μισό διαδίκτυο θα μου κάνει και μία κανονική να δούμε αν θα μπορέσω να το αποδείξω ώστε να είναι και με την βούλα δικαστηρίου συκοφάντης;
Δεν θα το κάνει φυσικά γιατί ξέρει πως δεν τον παίρνει.
Πολλά μπορείς να μου προσάψεις, "μουρούτης" όμως δεν ήμουν ποτέ.

Όταν άρχισα το blog αυτό ξεκίνησε ως ένα προσωπικό πείραμα.
Ήθελα να δω αν μπορώ να βάλω μια λέξη δίπλα στην άλλη και να πω μερικά πράγματα που γνώριζα από κοντά για αυτά που θεωρούσα κακώς κείμενα.
Η κρίση με έκανε να το πολιτικοποιήσω πολύ γρήγορα.
Το τι έχω σούρει για το ΠΑΣΟΚ δεν περιγράφεται, όσο αυτό κυβερνούσε.
Για τους ακροδεξιούς του ΛΑΟΣ ας μην συζητάμε, τους είχα ξεσκίσει, ειδικά τον Άδωνι αλλά όχι μόνο.
Ακόμα και οι ΑΝΕΛ έχουν βρεθεί στο "στόχαστρό" μου, με ένα άρθρο που άρεσε στην σύζυγο του Μουρούτη τόσο ώστε να το αναδημοσιεύσει στο facebook.
Τότε τους άρεσαν αυτά που έγραφα.
Πολλά blogs τότε αναδημοσίευσαν αυτά που έγραφα και δεν ήταν μόνο "αριστερά".
Την συλλογή με τις "μπούρδες" ειδικά την είχαν αγαπήσει τόσο ώστε ορισμένα γαλάζια παιδιά την έκλεψαν.
Ακόμα και η σύζυγος του Μουρούτη αναδημοσίευσε μία ανάρτηση σχετικά με τα αυγά των ΑΝΕΛ.
Το ΠΑΣΟΚ τότε είχε ομάδα social media.
Σε μεγάλο βαθμό με αγνόησαν, ορισμένοι αντέδρασαν προκαλώντας με σε συζήτηση και αμφισβητώντας αυτά που έγραφα, δεν υπήρξε όμως συκοφαντία ούτε χυδαία επίθεση.
Κάποιοι ΑΝΕΛ πέταξαν τα πρώτα έμμισθος αλλά και πάλι, δεν πλησίασαν καν την εκστρατεία συκοφάντησης που έστησε το γραφείο τύπου του σημερινού πρωθυπουργού.
Του Άδωνι κάποιοι οπαδοί-κλακαδόροι έριξαν και αυτοί κάποιες βολές, καμία σχέση και αυτοί με τα σημερινά.
Ούτε καν οι χρυσαυγίτες δεν αντέδρασαν έτσι και ας τους έχω "αφιερώσει" αρκετές αναρτήσεις και αρκετά τουίτ.

Όταν μπήκε στην κυβέρνηση η ΝΔ_ και ειδικά όταν κέρδισε τις εκλογές, όπως έκανα πριν με το ΠΑΣΟΚ ήταν η σειρά τους.
Και τότε έδειξαν το πραγματικό τους πρόσωπο.
Από ένας blogger του οποίου ορισμένες αναρτήσεις ήταν χρήσιμες, έγινα στόχος των χειρότερων συκοφαντικών επιθέσεων που θα μπορούσα να έχω φανταστεί ποτέ, με πρώτο βιολί και ενορχηστρωτή τον Γιώργο Μουρούτη.
Απειλές πως "θα με βρούνε", πως θα με στείλουν φυλακή, μέχρι τις πιο απίστευτες συκοφαντίες για να μην πω για το τετριμμένο πλέον έμμισθος του ΣΥΡΙΖΑ, του left.gr και δεν ξέρω τι άλλο.
Με δήθεν στοιχεία πάντα, με δήθεν εισαγγελείς που με ψάχνουν για δήθεν συκοφαντίες, και με άλλα, τόσο χειρότερα και τόσο απίστευτα που δεν ξέρω αν θα πρέπει να τα πω εδώ.
Ας μην το θεωρήσουν ως αδυναμία όμως, αυτά που έχουν ειπωθεί έχουν κρατηθεί με τρόπο που δεν μπορούν να αμφισβητηθούν και όταν το αποφασίσω θα τα αποκαλύψω.
Ήρθε και το πρώην ΠΑΣΟΚος καλοθελητών να δέσει, όλα αυτά υποτίθεται με στοιχεία τα οποία ποτέ κανείς δεν παρουσίασε.
Πόλεμος κανονικός, εχθρός θανάσιμος.

Κι εδώ μια και μιλάμε για ανθρώπινα μειονεκτήματα έρχεται το χειρότερο, πιθανότατα, χαρακτηριστικό μου.
Ακόμα και όταν έχω βαρεθεί, ακόμα και όταν έχω μπουχτίσει, ακόμα και όταν θέλω μέσα μου να σταματήσω να κάνω κάτι, αρκεί να με απειλήσεις.
Στις απειλές και τις συκοφαντίες δεν αντιδρώ καλά, ή μάλλον δεν αντιδρώ όπως θα έπρεπε.
Ένας λογικός άνθρωπος θα σκεφτότανε πως δεν μπορεί να τα βάλει με το πρωθυπουργικό γραφείο και έναν ολόκληρο μηχανισμό από συκοφάντες, εκβιαστές και κομματόσκυλα και θα τα παρατούσε.
Στο κάτω κάτω το blog αυτό το είχα παρατήσει και σκεφτόμουν να αραιώσω και από το twitter αλλά τώρα απλά δεν μπορώ.
Δεν θέλω να αποχωρήσω "νικητής" κάποιας αντιπαράθεσης, άλλοι σκέφτονται έτσι.
Θα αποχωρήσω όμως όταν εγώ το αποφασίσω και όχι από απειλές και συκοφαντίες.
Τέτοιος είμαι, οι απειλές και οι εκβιασμοί με κάνουν να πεισμώνω.
Και τότε τα γράφω όλα εκεί που δεν πιάνει μελάνι και ας γίνει ότι είναι να γίνει.
Το έχω μετανιώσει αρκετές φορές αλλά τέτοιος είμαι, δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
Γροθιά στο μαχαίρι έλεγε η μάνα μου.
Τέτοιος είμαι όμως.

Οπότε σύντομα θα μιλήσουμε για το πως ο μηχανισμός προπαγάνδας της ΝΔ_ έδωσε και δίνει χέρι βοηθείας στην ΧΑ.
Με στοιχεία, όχι Μουρουτιές.
Stay tunned

ΥΓ. Ευχαριστώ τους εγκάθετους, τους σφουγγοκωλάριους, τους φανατικούς και τον ενορχηστρωτή τους που με έσπρωξαν να ξανασχοληθώ με αυτό εδώ το blog. Το είχα ψιλοβαρεθεί αλλά λέω να το ξαναπιάσω τώρα. Και τους ευχαριστώ επίσης που μου υπέδειξαν λάθη που έχω κάνει στο παρελθόν ώστε να μην τα επαναλάβω.
Η κριτική βλέπεις, ακόμα και αυτού του είδους η κακόπιστη κριτική βοηθάει να βελτιώνεσαι αν δεν έχεις φανατισμό και μίσος μέσα σου.
Για άλλους κάθε κριτική είναι αιτία πολέμου, και κάθε λάθος ευκαιρία εκμετάλλευσης, όχι για εμένα.
Επίσης θα πρέπει να τους ευχαριστήσω που μου έβγαλαν την ρετσινιά του έμμισθου του ΣΥΡΙΖΑ.
Το ότι απέδειξαν μόνοι τους πως τόσο καιρό απλά παπαρολογούσαν για να μειώσουν την κριτική που τους ασκούσα φυσικά δεν τους απασχολεί.
Τους ευχαριστώ και γι αυτό.

2 σχόλια: