Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Όλα τα υπόλοιπα "καταπίνονται", αλλά υπερασπιστής του Κορκονέα;

Ανακάλυψαν τα τσιράκια του Μουρούτη κάποιες παλιές αναρτήσεις μου και κάνουν πάρτι.
Έχω κάνει όπως φαντάζομαι και άλλοι λάθη στο παρελθόν και γι αυτά θα τα πούμε σύντομα.
Όμως αυτό που προφανώς έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση στον διευθυντή του γραφείου τύπου του πρωθυπουργού που μου έκανε την τιμή να ασχοληθεί μαζί μου ήταν η ανάρτησή μου για τον Κορκονέα.
Πράγματι, όταν η δίκη του Κορκονέα (και του Σαραλιώτη), άργησε να καταλήξει ήμουν από εκείνους που έγραψα πως έπρεπε να αποφυλακιστεί.
Όλα τα άλλα "καταπίνονται", και ας έχω γράψει χοντράδες σε στιγμές εκνευρισμού και όχι μόνο σε αυτό το blog, αυτό είναι που δεν μπορεί να καταπιεί ο Μουρούτης.
Φαντάζομαι για τον κάθε Μουρούτη που σκέφτεται ως ... Μουρούτης, κάτι τέτοιο δεν μπορεί παρά να σημαίνει πως ήμουν, τότε τουλάχιστον, "υπερασπιστής του Κορκονέα".
Όχι ενός νομικού πολιτισμού που απαιτεί να γίνονται σεβαστοί οι κανόνες που το ίδιο το νομικό σύστημα της χώρας έχει θέσει.
Του Κορκονέα.
Λογικά, όταν αργότερα πήρα θέση υπέρ της αποφυλάκισης του Σακκά, φαντάζομαι πάλι κάποιος "Μουρούτης" θα κραύγαζε πως είμαι υπερασπιστής του Σακκά.
Λάθη έχω κάνει στην πορεία αυτού του blog.
Πολλά, ορισμένα έχω προσπαθήσει να τα διορθώσω, άλλα θα το κάνω στην πορεία.
Όλα τα άλλα όμως οι "Μουρούτιδες" μπορούν να τα "καταπιούν".
Εκείνο όμως που δεν μπορούν να καταπιούν είναι η "υπεράσπιση" του Κορκονέα.
Νομίζω αυτό τα λέει όλα.
Μένει τώρα να αποφασίσουν και τίνος έμμισθος είμαι για να ξέρω κι εγώ.
Γιατί υπερασπιστής του Κορκονέα και έμμισθος του Σύριζα λίγο δύσκολο.
Δεν νομίζεις;

Υγ. Όταν έρθει η ώρα να πάρει άδεια ή να αποφυλακιστεί ο Κορκονέας πάλι υπερασπιστής του θα είμαι. Όπως και του Σακκά, και του κάθε "Σακκά".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου