Τρίτη 10 Μαΐου 2011

Δ.Α.Κ.Ε.-ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ συνδικαλιστική νοοτροπία;

Αυτή η ανάρτηση δεν έχει πια νόημα ύπαρξης.
Αρχικά την ανέβασα για να καυτηριάσω τη συμπεριφορά της ΔΑΚΕ Σπάρτακος, ή πιο σωστά των διαχειριστών του blog της.
Συγκεκριμένα, εδώ και καιρό έχω φτιάξει το javascript που εμφανίζει τυχαία ψέματα από τα δεκάδες που έχει πει το ΠΑΣΟΚ. Θα το δεις πάνω δεξιά.
Φρόντισα δε να φτιάξω και μια ανάρτηση με οδηγίες πως μπορεί ο καθένας να το ανεβάσει στο δικό του blog, η τη δική του ιστοσελίδα.

Οι διαχειριστές του http://dakespartakosdei.blogspot.com/ το έβαλαν στο blog τους, όμως αφού αφαίρεσαν την αναφορά στο δημιουργό, αλλά και σημαντικότερο, την παραπομπή στην ανάρτηση με τις οδηγίες, αφαιρώντας έτσι τη δυνατότητα σε άλλους να το βάλουν στη δική τους σελίδα και δημιουργώντας την εντύπωση πως είναι αυτοί οι δημιουργοί.
Είμαι πολύ καχύποπτος απέναντι σε συνδικαλιστές και πολιτικούς, και όσοι έχουν διαβάσει άλλα μου κείμενα το ξέρουν.
Όμως δεν μπορώ να αγνοήσω πως αν και με καθυστέρηση απάντησαν, ζήτησαν συγνώμη χωρίς δικαιολογίες, αλλά και αντικατέστησαν τον κώδικα ώστε πλέον να φαίνονται οι παραπομπές κανονικά.
Επομένως, θεωρώ πως το θέμα έληξε.
Προβληματίστηκα αν θα πρέπει να παραμείνει έστω σαν υστερόγραφο το αρχικό κείμενο.
Πιστεύω πως έστω για τα προσχήματα, οι αναρτήσεις δεν πρέπει να αλλάζουν ώστε να μπορεί να κρίνει ο αναγνώστης.
Επιπλέον, όπως είπα διατηρώ την καχυποψία μου απέναντι στα λόγια πολιτικών και συνδικαλιστών.
Όμως η παραμονή της ανάρτησης θα έδειχνε από μέρους μου εμπάθεια.
Έτσι αποφάσισα να αφαιρέσω το αρχικό κείμενο.
Όμως αφού πέρασε ένα 24ωρο από την αρχική μου διαμαρτυρία χωρίς απάντηση, προώθησα το θέμα στο ρεσάλτο, οι οποίοι είχαν την καλοσύνη να το ανεβάσουν εδώ.
Έχω ήδη επικοινωνήσει μαζί τους και τους έχω ενημερώσει για την εξέλιξη, αλλά το αν θα παραμείνει η δική του ανάρτηση είναι καθαρά θέμα δικό τους και δεν έχω σκοπό να παρέμβω άλλο προς αυτή την κατεύθυνση.
Άλλωστε αν το dakespartakosdei.blogspot.com είχε απαντήσει νωρίτερα δεν θα υπήρχε αυτό το θέμα.


Υγ Αυτή η ανάρτηση είναι η τρίτη φορά που ανανεώνεται, αφού η προηγούμενη σβήστηκε με το πρόβλημα του blogger.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου