Σάββατο 11 Αυγούστου 2012

Το άρωμα του Γκέμπελς

Η ανάρτηση αυτή αφορούσε το περιστατικό με τον Πακιστανό και πως μερικά ακροδεξιά blogs χωρίς ίχνος στοιχείου προσπαθούν να τον συνδέσουν με τους καταληψίες της Υπατίας φτάνοντας να υπονοήσουν πως ήταν ένας από αυτούς.
Ένας από εκείνους που προώθησαν αυτή την εμετική άποψη ήταν και ένας πρώην υποψήφιος βουλευτής.
Δεν έχει σημασία τόσο ποιός, ή τίνος κόμματος.
Σημασία έχει πως αν και με κάποια καθυστέρηση είχε το θάρρος να ανασκευάσει και να ζητήσει συγνώμη την οποία δεν θα μπορούσα παρά να δεχτώ.
Επειδή αρχικά "του τα έχωνα" εντόνως προς το παρόν έσβησα την ανάρτηση μέχρι να την διαμορφώσω έτσι ώστε να είναι πιο δίκαιη και να λαμβάνει υπόψη της την απάντησή του.

Αυτό φυσικά δεν μπορώ να το κάνω άμεσα, θέλει σκέψη και δεν γίνεται από την μία στιγμή στην άλλη.
Δεν θέλω απλά να την σβήσω γιατί το θέμα εξακολουθεί να περιφέρεται στο διαδίκτυο.
Έτσι, μέχρι να βρω τον χρόνο να ανασκευάσω όπως οφείλω, παραθέτω απλά την απάντηση του υποψηφίου:



"@Gerogriniaris Εντάξει με τσάκωσατε αναδημοσίευσα μια αρλούμπα που μπορεί και ήταν λάθος ...
Αλλά κυκλοφορούν πολλά και αλήθειες και ψέμματα ... Επείδη ζουμε σε μια επόχη που δεν υπάρχει λογική διότι όλα αυτά που συμβαίνουν σε αυτην την χωρα είναι εξωπραγματικά εμενα προσωπικά δεν μου φαίνεται τίποτα αδιανόητο ...
Σας εκανα block όχι για τα συγκεκριμένα tweets αλλα για τις βρωμικες λέξεις και χαρακτηρισμούς που χρησιμοποίησατε ... κατι που δεν μου αρέσει και δεν το κάνω ποτέ.
Ημουν απολιτευτος μεχρι την δημιουργια των Αν. Ελ και δεν γνωρίζω και πολλά γυρώ απο την πολίτική έκανα ότι μπορούσα με τις γνώσεις που είχα ...
Ασχολήθηκα γιατι πραγματικά πιστευω ότι μπορεί να αλλαξει κάτι σε αυτη τι Χώρα για ενα καλυτερο μέλλον όλων μας και κυρίως εμας των νέων ...
Χωρίς κανένα όφελος και κερδός αντίθετα μαλιστα δεν ζήτησα τίποτα και δεν θελω τίποτα θελω να αλλαξει η κατασταση και να δουλεψω αυτα που εχω σπουδάσει να ζήσω και να δημιουργήσω.
Ξέρετε έχω υπάρξει και εγω μεταναστης εστώ και για λίγο και ξερω τι σημαίνει αλλα εμενα δεν με εκμεταλευτικε κανενα κόμμα στην χωρα που ήμουν και καποια στιγμη πρεπει να σταματησει αυτό ...
Είμαι άνεργος, ανασφάλιστος και με συντηρεί όπως μπορεί η οικογένεια μου όπως και τα υπόλοιπα 3 αδερφια μου ...
Και το πολιτευτης είχε μείνει ξεχασμένο ... το άλλαξα ... γιατι πραγματικά δεν εχω ταμπέλα για το τι είμαι ...
Είμαι Ανεξαρτητος Ελληνας χωρις ντροπή και δεν έχω ουτε θελω τιτλουσ και ταμπέλες είμαι απλα ο Χρήστος...
Που παλευει για την οικογένεια και την Πατρίδα του με όποιο τρόπο μπορεί και με ότι γνώσεις έχει,
τίποτα παραπάνω τιποτα παρακάτω.
Τουριστικά επαγγέλματα έχω σπουδάσει αλλα προσπαθω να είμαι απλα ενεργός πολίτης και όχι να ειμαι με γυρισμένη την πλάτη όπως άλλοι και όχι αδίκως βέβαια.
Τα tweets τα έσβησα γιατι πραγματικά κατάλαβα πόσο λαθος ήταν να ανδημοσιευσώ αυτό που διάβασα στο facebook και που εμένα δεν μου φάνηκε αδιανόητο να συμβαίνει μέσα στο χάος που ζούμε τα τελευταία 3 χρόνια επίσης ζητώ συγνώμη από όσους το διάβασαν και προσβλήθηκαν και πραγματικά δεν ήθελα να εκφράσω κάτι τέτοιο.

Μόλις μου είπαν να το κατεβάσω το έκανα και καταλαβα το λάθος μου.
Σας παρακαλώ να μην προσβάλετε άλλο,δεν με ξέρετε και ίσως να μην θέλετε να με γνωρίσετε κιόλας αλλα έκανα μια λάθος αναδημόσιευση.
Εχω κάνει ότι μπορώ καλυτερο για όλους τους γύρω μου.
Δεν έχω ενόχλησει πότε κάνεναν και ουτε προσβαλα κανέναν πότε.
Αντίθετα προσπαθω να κρατήσω την ανθρώπια μου όταν παντου γυρω μας μας παρακινούν για το αντίθετο.
και φυσικά δεν σας ειρωνευτικα όταν έκανα like και RT το σχόλιο σας αντιθετα ήθελα σας δείξω ότι δεν διαφώνω.
Καλη σας μέρα."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου