Παρασκευή 4 Μαρτίου 2011

Κανένας λογοθεραπευτής...;

Καιρό είχα να τον ακούσω τον ΓΑΠ, σήμερα έτυχε να πετύχω την ομιλία του στο ΕΣ του ΠΑΣΟΚ.
Αντί σχολίου λοιπόν, copy-paste παλιότερης ανάρτησης.
Η απορία μου παραμένει, έτσι το ανανεώνω μπας και πάρω καμιά απάντηση:

Αυτή τη φορά δεν έχω άποψη, απορία έχω...
Δεν υπάρχει ρε παιδιά κανένας λογοθεραπευτής να μας πει αυτός ο άνθρωπος, γιατί μιλάει έτσι;

Να είναι τα, δύσκολα βέβαια, χρόνια που πέρασε στο εξωτερικό;
Όμως στην προφορά δεν τα πάει τόσο άσχημα, στον τονισμό έχει ένα θέμα και μερικές φορές μπερδεύει τις λέξεις, αλλά από προφορά, καλά τα πάει.

Είναι μικροισχαιμικά απανωτά εγκεφαλικά;
Ξεχνάει βέβαια και δεν μπορεί να ολοκληρώσει μια φράση αν δεν τη διαβάζει αλλά νέος άνθρωπος είναι, δεν πίνει δεν καπνίζει, γυμνάζεται, δεν μπορεί να είναι αυτό.

Να 'ναι απλά ηλίθιος;

Καλά, το ότι είναι πρωθυπουργός μας δεν τον απαλλάσσει, αλλά και πρόεδρος της σοσιαλιστικής διεθνούς;
Δε βάζω και το χέρι μου στη φωτιά, αλλά δε νομίζω.
(Σημ.: Με κάτι μέλη μπουμπούκια σοσιαλιστές απ' ότι μάθαμε τελευταία...)

Μήπως είναι η πολλή προπόνηση στο λόγο που του έχουν κάνει;
Καλά και αντί να βελτιώνεται χειροτερεύει;
Δεν το πιστεύω.

Να 'ναι οι φάπες που έτρωγε μικρός απ' τον πατέρα του τον "αείμνηστο" όπως γράφει η Σεμίνα;
Και δεν το ξεπέρασε δηλαδή ακόμα;
Κοτζάμ άντρας;

Τελικά υπάρχει κανένας ειδικός, ένας λογοθεραπευτής, ένας νευρολόγος, αναπτυξιολόγος, ψυχίατρος, κάποιος να μου λύσει την απορία;;;

Αν μπορεί κάποιος, ας μελετήσει και ας μου πει και μένα που με τρώει η απορία...

http://www.youtube.com/watch?v=dr-2HxHKAHs&feature=related

Update: 13/8/2010, βρήκα ένα σχετικό άρθρο στο iconology...

Update: 5/3/2011  Βρήκα κάτι σχετικό, αν και ο κύριος Παναγιωτίδης στην Καθημερινή δεν διακινδυνεύει να πάρει σαφή θέση, είναι μια αρχή.
Δέστε επίσης τι γράφει ο Χρήστος Γιανναράς σχετικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου