Σάββατο 1 Μαΐου 2010

Ύβρις...

Είμαι κατά της βίας. Ίσως γιατί παρά τα κάποια χρόνια πολεμικές τέχνες στο παρελθόν μου και τα ανδραγαθήματα της νιότης μου το γεγονός ότι είμαι μετά βίας 80 κιλά δε μου αφήνει επιλογή άλλη από την ακραία βία, οπότε αυτή την φυλάω ως την απολύτως αναπόφευκτη λύση.
Ίσως πάλι γιατί δε μου αρέσει σαν άποψη.
Σε αυτό που στο τέλος λέγεται αισθητική, δε μου αρέσει.
Παραδέχομαι όμως κάποιους ανθρώπους που κατά καιρούς και όταν έχουν δίκιο τη χρησιμοποιούν.
Στο κάτω κάτω δεν επιχειρηματολογείς με τον κάθε κάφρο... που να καταλάβει.
Και στην τελική, χρειάζονται και αυτοί να κρατούν κάποιες ισορροπίες.
Ο φόβος φυλάει τα έρημα, όχι μόνο ο δικός τους φόβος, αλλά και ο φόβος του κάθε μάγκα που νομίζει ότι μπορεί να σε προσβάλλει με τις πράξεις ή τα λόγια του.
Και όταν ξέρει ότι δεν υπάρχει αστυνόμος, δικαστής, κανείς να φοβηθεί, τότε το μόνο που κρατάει τις ισορροπίες είναι ο φόβος της φυσικής αντιπαράθεσης, ο φόβος των άλλων.
Σήμερα λοιπόν ο Απόστολος Κακλαμάνης, βουλευτής, πρώην υπουργός, πρώην πρόεδρος της βουλής, σεβάσμιος γέρος,  και τόσα άλλα, φυγαδεύτηκε από το κέντρο της Αθήνας για να μην φάει ξύλο!

Ίσως πρόκειται για τον πιο εμβληματικό βουλευτή της Ελλάδας σήμερα.
Από το 1977 βουλευτής, μάλιστα με τους περισσότερους σταυρούς το 1977.
Υπουργός σε πολλές κυβερνήσεις, από πολλά πόστα, πρόεδρος της βουλής κλπ κλπ...
Γι αυτό και το ότι έφυγε κυνηγημένος, αν και ίσως κακόγουστο, ίσως άδικο έχει το δικό του συμβολισμό.

Και ... μου αρέσει!

Μήπως επειδή αν και σε προσωπικό επίπεδο αποτελεί απαράδεκτο καφριλίκι, σαν συμβολισμός είναι κάτι που ονειρευόμαστε όλοι;
Μήπως επειδή αν και ενώ είναι κακόγουστο προσωπικά, τελικά σα συμβολισμός μου αρέσει;
Ενώ αδικεί την πορεία του ανδρός είναι απολύτως δίκαιο απέναντι σε αυτό που εκπροσωπεύει;
Μήπως χρειαζόμαστε και άλλα τέτοια τελικά;
Μήπως αυτοί που ενεργά ή παθητικά μας οδήγησαν σε αυτή την κατάντια δε δικαιούνται να περιφέρονται ανάμεσά μας χαμογελαστοί;
Μήπως θα έπρεπε όλοι αυτοί να μη μπορούν ούτε ένα καφέ να πιουν εκτός των θωρακισμένων μεγάρων και αυτοκινήτων τους;

Από τα αρχαία χρόνια, η ύβρις έπρεπε να τιμωρηθεί από τους Θεούς, ακόμα και αν αυτός που την προκάλεσε ήταν ήρωας, ενάρετος ή απλά θύμα των περιστάσεων.

Και υποψιάζομαι ότι αυτοί που εκπροσωπεύει ο ήρωας, ενάρετος και κατά καιρούς ίσως θύμα των περιστάσεων που φυγαδεύτηκε σήμερα δεν είναι τίποτε από τα τρία...

Το καλύτερο το άφησα για το τέλος...
Στην αναμπουμπούλα και στην προσπάθειά του να αποθανατίσει τη στιγμή ο "δημοσιογράφος" των πρωϊνάδικων Βαγγέλης Γκούμας (ναι, αυτός ο έγκριτος) έφαγε και αυτός τις ψιλές του... αυτό πια δεν το σχολιάζω.
Τέτοιο γέλιο με είδηση έχω να ρίξω πολύ καιρό!
Μπράβο παλικάρια!

Το βιντεάκι είναι όλα τα λεφτά!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου