Τα ΜΜΕ είναι κατά κάποιο τρόπο όπως οι πολιτικοί... Καθρέπτης της κοινωνίας την οποία υπηρετούν.
Οφείλουν να συμβαδίζουν και να αντανακλούν την ποιότητα ή την ευτέλεια της κοινωνίας στην οποία απευθύνονται.
Αν κάποιος προσπαθήσει να ξεφύγει από αυτό τον κανόνα, είτε προσφέροντας κάτι ποιοτικότερο, είτε κάτι πιο ευτελές, η κοινωνία των απορρίπτει.
Το δίκτυο φαίνεται ότι θα μπορούσε να ξεφύγει από αυτό τον κανόνα, αφού δίνει την επιλογή σε κάθε ένα να διαλέξει ανάμεσα σε κυριολεκτικά εκατομμύρια σελίδες, blogs, και portals τη δική του ενημέρωση και άρα μπορεί να παρέχει υπηρεσίες πιο στοχευμένες.
Όμως τελικά και αυτό είναι καθρέπτης της κοινωνίας στην οποία απευθύνεται.
Ο μέσος χρήστης τελικά δεν έχει διάθεση να ψάξει περισσότερο, να βρει αυτό που του ταιριάζει, αλλά ακολουθεί το κοπάδι.
Έτσι, από καιρό η πρώτη σε επισκεψιμότητα σελίδα στην Ελλάδα είναι το troktiko.
Ένα μέσο λαϊκό, με λαϊκή απήχηση και λαϊκό περιεχόμενο.
Εκεί θα δεις από αναλύσεις σημαντικών ανθρώπων για το ΔΝΤ και την οικονομία, μέχρι αναλύσεις για το καινούργιο DVD της Ντούβλη και όλα τα ενδιάμεσα.
Μεταξύ αυτών βρίσκουν κοινό από τον πιό άσχετο συνομωσιολόγο μέχρι τον πιο κακόπιστο καταγγέλλων.
Και εν μέσω όλων αυτών, οι διαχειριστές βρίσκουν χώρο να καταγγέλλουν τον κάποιους δημοσιογράφους και εκδότες, ενώ διαφημίζουν άλλους.
Η επιτυχία του εγχειρήματος είναι εκπληκτική και φέρνει μαζί της ευθύνες, αλλά τελικά η επιτυχία αυτή χρησιμοποιείται για να εξυπηρετεί προσωπικά συμφέροντα και κόντρες.
Προφανώς, όμως αυτή η επιτυχία τους αξίζει. Δεν είναι τυχαία.
Έχουν πιάσει το νόημα και καλά κάνουν.
Με τις σάχλες, τις σοβαρότητες και τις προσωπικές κόντρες, η ανευθυνότητα και η ελαφρότητα επιβραβεύονται από το ανάλογο κοινό.
Οι όποιες σοβαρές ειδήσεις σίγουρα υποβαθμίζονται, η εγκυρότητα πάει περίπατο, αλλά η επιτυχία αλλά ελληνικά είναι αδιαμφισβίτητη!
Ο λαός αποφάσισε, αυτό θέλει, αυτό αξίζει...
Θέλει να βλέπει τον ευατό του στον καθρέπτη...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου